A pattanásos bőr (acne) komplex kezelése

A pattanásos bőr (latinul acne) a szőrtüszők és a faggyúmirigyek krónikus, évekig tartó gyulladása az egyik leggyakoribb bőrbetegség, csaknem minden embernél előfordul valamilyen formában.

Legjellemzőbben serdülőkorban, de egyre gyakrabban későbbi életkorban is, fiúknál és lányoknál egyenlő gyakorisággal, de a fiúknál általában erősebb lefolyást mutat. A tünetek a faggyúmirigyekben gazdag bőrterületeket érintik, a tünetek lehetnek enyhék, középsúlyosak vagy súlyosak. A pattanásos bőr kialakulásában szerepet játszik genetikai hajlam, a bőr fokozott faggyútermelése, a szőrtüszőnyílásra lokalizálódó elszarusodási zavar, a bőr baktériumflórájának felborulása. Ezek okozzák a a gyulladásos folyamatokat, amelyek akár foltosodáshoz, hegesedéshez is vezethetnek.

Az elváltozások – akár enyhébbek, akár súlyosabbak –  a legtöbb érintettre, a fiatalok lelkére és életminőségére erőteljes hatást gyakorol.

Ezért mindenképpen érdemes a  megfelelő kezelésük, súlyossági foktól függetlenül, már a tünetek első jelentkezésekor. Kérjen segítséget már kezdeti stádiumban  bőrgyógyász szakorvostól a pattanásos bőr kezelésében!

A bőrgyógyász szakorvos a stádiumnak megfelelően ad külső (gélek, krémek), belső (tabletta, kapszula), illetve ezek kombinációjából álló kezelést, rendszeresen ellenőrzi ezek eredményességét és szükség esetén módosítja a terápiát.

Áraink itt találhatóak.

Aktualitásokért kövess minket Facebook-on.

Dr. Buczkó Mónika

BŐRGYÓGYÁSZAT
ORVOSI ESZTÉTIKA

A vizsgálatra vagy konzultációra időpont-egyeztetés a megadott telefonszámon szükséges.

Minden jog fenntartva  |  2022 © Bőr Mánia Kft.  |  Adatkezelési nyilatkozat  |  Nyereményjáték szabályzat